Salut Stefanie

IN THE SPOTLIGHT

Tijd om een volgende tegenprestatie uit mijn Beestenboel Crowdfund uit te lichten!
Geen zin in dieren of een beestenboel?

Je kunt ook deze mooie box ontvangen met daarin 20 kaarten die ook tijdens mijn 100 dagen project op Instagram zijn ontstaan.
Kaarten die een glimlach te voorschijn tovert en voor veel verschillende gelegenheden verstuurd kunnen worden.

Het is een feestje om deze kaartenbox te mogen ontvangen, het wordt namelijk bij jou thuis bezorgd met:
20 kraftenveloppen, handgestempelde sluitzegels geleverd, maar OOK nog eens met 20 matching postzegels, te gebruiken in Nederland. Voorlopig kun jij even vooruit met kaartjes versturen.

Doneren voor mijn crowdfund kan op mijn crowdfundpagina: https://www.voordekunst.nl/projecten/6084-beestenboel


[ENGLISH]
You can help me to achieve my target through crowdfunding to move my small business forward and receive some of my beautiful products in exchange.
Todays highlighted reward: a luxury card box with 20 cards (in English :-) for all kind of occassions. The cards bring a smile on peoples faces.
The box will be delivered with 20 kraft envelopes and handstamped seals and to top it off with 20 matching post stamps (please note that these stamps can be used in the Netherlands).
This link will help you in English when you feel like donating :>)


https://www.voordekunst.nl/paginas/donate











No comments:

Post a Comment