Salut Stefanie

DE ALLEREERSTE

Kijk, dit is hem: mijn allereerste stempel, zes jaar geleden gesneden vanuit een gum. Dit ontdekte ik na een zoektocht op internet.
 Want na wat pogingen met aardappel (kende ik nog vanuit mijn jeugd, best leuk maar ook beperkend) bedacht ik dat dit anno 2011 ook vast anders kon.
Wat ik toen nooit had kunnen vermoeden is dat die allereerste stempel de vonk was naar wat ik uiteindelijk vandaag de dag mijn werk kan en mag noemen! Daarvoor ben ik ontzettend dankbaar en ik hoop zó dat ik mede dankzij mijn crowdfund mijn ontwerpen weer een stapje hoger kan brengen.
Na bijna 2 weken staat de teller op 2.500 euro, fantastisch!! Ik wil graag alle huidige donateurs (77!) bedanken voor hun steun. Dit betekent heel veel voor mij. Nu nog drie weken de tijd om de rest van het bedrag op te halen. Help je mee?
[ENGLISH]
I will never forget the moment that I carved my first stamp from an eraser. Six years ago to be exact. I never could have dreamt that the spark I felt then would lead me to what I call my work today. Will you help me to continue my dream? You can by supporting my crowdfund. 
I have found a way to explain my crowdfund in English. If you go to my crowdfund page you scroll all the way down till you find the text in English. Although not all donations are relevant it is nice to be able to understand them!


No comments:

Post a Comment