Salut Stefanie

GELUKSROUTE Amsterdam Oost

Geluk ligt komend weekend voor het oprapen in Amsterdam Oost.
Daar wordt de eerste Geluksroute 020 georganiseerd.
Delen waar je gelukkig van wordt en zo het geluk verspreiden.
Coffee Bru en ik doen er ook aan mee! Ik werk alweer ruim anderhalf jaar bij Coffee Bru en deze plek heeft mijn hobby uit de hand laten lopen. Wat begon met een stempel voor de papercups pakte uit tot het geven van stempelworkshops en vele leuke (logo) stempelopdrachten en zelfs het ontwerpen van geboortekaartjes! Dat was altijd al een droom van mij en dankzij Bru gebeurt dat nu. Ik ben zo blij dat ik hier mag werken, het is nog net als in het begin een superfijne plek met fijne collega's!

We hebben bij Coffee Bru voor de gelukroute020 een kleine Lucky Corner ingericht waar je geluk kunt geven & plukken. We vragen je een wens op te schrijven voor iemand anders en deze mag je versieren met mijn eigen gemaakte stempels. Als je je wens in de houten 'wishes'- box stopt mag je er ook een uitpakken voor jezelf. Bru zorgt ook nog voor wat lekkers. Sharing is Caring. Wees welkom!
Coffee Bru - Beukenplein 14, Amsterdam Oost.

Bij deze winkels & horeca in Amsterdam Oost kun je je geluk plukken:
http://steden.geluksroute.nu/amsterdam/portfolio/gelukswinkeliers-en-horeca/
Fijn weekend!






2 comments:

  1. Jij hebt gewoon op tijd de juiste keuze gemaakt. Ook een kunst.
    En wat een leuk initiatief zeg die geluksroute

    ReplyDelete