Salut Stefanie

THANK YOU FLAVOURITES LIVE


Wat een leuke ervaring!
Flavourites Live was drie dagen feest, dankzij de fijne sfeer, leuke bezoekers en de hulp van mijn lieve 'assistenten'. Lieve Barbara, Virginie, Marjolein en Steph: dank voor jullie hulp en enthousiasme. En zonder de hulp op de achtergrond had ik het niet kunnen doen: dank jullie wel (schoon)ouders voor het opvangen van onze kids.

Leuke gesprekken gehad met bezoekers en workshop deelnemers.
Af en toe zweefde ik een beetje van de mooie complimenten op mijn werk.
Het was zó leuk om mijn dierenalfabet daar écht te zien als poster en 35 kaarten.
Ook was het heel fijn staan op het Creative Atelier - plein met Renate van Allerwarmst, illustratrice Darja van Kokonoma en Judith van Splendith.
Kijk je mee om het sfeertje te proeven?






[ENGLISH] 
After three days of Flavourites Live I realise I would like to thank many people who made this weekend possible for me! 
A huge thank you to all my gorgeous helpers: my husband, my dear friends Barbara, Virginie and lovely Marjolein
And of course my parents (in law) 
for having our two monkies on Thursday and Sunday 
Grateful I am!
I enjoyed the lovely chats with visitors and received many compliments on my work that I felt like flying sometimes. Thanks for your support ❤️
Last but not least I was happy to be surrounded by lovely workshop colleagues Renate (Allerwarmst), Judith (Splendith) and illustrator Darja (Kokonoma): we rocked! 

No comments:

Post a Comment