Salut Stefanie

SALUT VALERIE

BEEP BEEP!
There she was, a lovely girl named Valerie and born on the third of May.
She's making her entrance in a car. And what car! For true 'connaisseurs': it is a Mini Traveler with lovely woodwork on the side of the car.
At the back of the card we stamped her name and an apple tree, inspired by the tree that was on Valerie's mum her birth card. Cherry on the pie: the seals with an apple (what else?) :>) 
All the best for you and your parents, lovely Valerie!


[NL]
TOET TOET. Daar was ze dan: Valerie, geboren op 3 mei.
Ik mocht het kaartje voor haar ontwerpen en de speciale wens daarbij was of ik een Mini Traveler in de stempel kon verwerken. Ik kende deze auto nog niet, maar wat is hij gaaf!
Hij is wat langer dan een gewone Mini en heeft aan de zijkanten mooi houtwerk zitten.
(En dan hebben we het niet over een nieuwe mini. maar het echte werk, van lang geleden.)
Toffe uitdaging!
Op de achterzijde van de kaart stempelde ik de naam van Valerie en kwam er een appelboom bij. Het appelboompje is geïnspireerd op het geboortekaartje van Valerie's moeder.
Om het helemaal in stijl af te maken kwam er een appeltje op de sluitzegel.
Meestal check ik ook vanuit interesse wat de symboliek is. Zo leerde ik dat de symbolische betekenis van een appel onder andere liefde, vruchtbaarheid en onsterfelijkheid is.
Ik wens je een liefdevol en vruchtbaar leven toe, samen met je ouders, Valerie!
















No comments:

Post a Comment