Salut Stefanie

SUMMERTIME

This week this link caught my eye and I actually ended up making an inkfish with my daughter from a lonely sock. I was suprised how easy it was to make, it only took us ten minutes!
And then, the inkfish got me going...I had to try a stamp.
So there it was, a spontaneous little inkfish project, with a onesie for son Olan. We are ready for summer! :>)

The onesie is a perfect (summer)gift, so I created a summer offer for you. You can read about it on this page.

[NL]
Afgelopen week zag ik deze link voorbij komen en vond ik zo leuk dat ik het maar meteen uitprobeerde met mijn dochter. We vonden een eenzame sok en binnen tien minuten hadden we een inktvis! Supermakkelijk en grappig. Ik raakte geïnspireerd door het inktvisje, wilde een stempel maken. En toen had ik ineens een spontaan inktvis-project.
Had net wat witte zomer-rompers voor zoon Olan gekocht, die kon ik meteen pimpen met de inktvissen: wij zijn helemaal klaar voor de zomer! :>) 
Wil jij ook een romper met deze inktvissen-print? Lees hier over mijn zomeractie.






http://salutstefanie.blogspot.nl/p/zomeractie.html







No comments:

Post a Comment