Salut Stefanie

NIEUWE WEBSITE

Ben zo blij om te kunnen melden dat na maanden hard werken er werkelijk een Salut Stefanie - website live is gegaan. En wat voor een. Eindelijk heb ik een site met een webshop en kun je kaarten, pins en alfabetposter online bij me kopen en afrekenen.
Verder is het een lay out met veel aandacht voor mijn werk door opvallende plaatsing van foto's. Mijn stempels, geboortekaartjes en illustraties vallen zo mooi op.
Ben er heel blij mee. Met veel dank aan Mark de Vries!

Om het heugelijke livegaan te vieren krijgen de  EERSTE 5 PERSONEN  die een aankoop in mijn webshop doen een pin (broche) naar keuze.

De website heeft ook een blog gedeelte, ik zal dus blijven bloggen, maar dan vanaf mijn nieuwe site. Daarmee is dit berichtje officieel de laatste op deze blog pagina. Maar volg me dus gerust vanaf de nieuwe site: www.salutstefanie.nl


[ENGLISH] 
So excited to tell you that my new website is live!
I'm afraid it is mainly in Dutch, as most of my commissions are from Dutchies.
International orders can be purchased in my Etsy shop: www.etsy.com
This is my last post here, but my new website has an integrated blog, so see you there?
www.salutstefanie.nl








No comments:

Post a Comment