Salut Stefanie

UPPERCASE MAGAZINE

WOW, I am so excited that my work is in UPPERCASE MAGAZINE #25, the issue all about printmaking.
I decided to give it a go when I saw a request from UPPERCASE Magazine calling to all printmakers worldwide early this year.
They had over 250 submissions and then had to close the subsmission form since she only had space for 75. So I'm quite pleased I'm one of the 75. :>)

[NL] 
WOW, ik ben zo blij dat mijn werk te zien is in UPPERCASE MAGAZINE #25, de editie met 'printmaking' als thema. UPPERCASE Magazine is een blad dat in Canada wordt gemaakt door Janine van Gool voor creatievelingen, met mooie thema's gerelateerd aan o.a. handwerk en ambacht. Grappig detail: iedereen werd gevraagd kaarten op te sturen als extraatje voor abonnees van het blad. Ik maakte er 30 en stuurde deze op naar Canada. Vorige week viel het blad in de brievenbus en...ik ontving bij het magazine een kaart van niemand minder dan mezelf!
Een kaartje van eigen deeg ;>)





1 comment:

  1. Hee wat leuk, kom ik zomaar een mede-stempelaar tegen! Die zie je niet zo vaak op het internet :) Mooie stempels maak je, en helemaal tof dat je nu in UPPERCASE magazine staat! Ik heb je aan mijn Bloglovin' feed toegevoegd, dus volg je :)

    ReplyDelete