Salut Stefanie

MY YOGI GIRLS

Speciaal voor 'mijn' yogameisjes maakte ik voor de laatste les een naamstempel. Al ruim een jaar geef ik deze vier meiden in leeftijd van 7 t/m 10 jaar yogales op de woensdagmiddag.
Best een uitdaging om steeds weer een nieuw thema voor de les te verzinnen! Maar tot nu toe is het nog steeds gelukt.
Ze zagen regelmatig mijn stempelwerk omdat ik dit soms gebruik in de lessen. Dat wekte de nieuwsgierigheid naar stempels (maken).
Ik hoefde dus niet lang na te denken wat ik voor hen als verrassing wilde maken.
Voor alle vier gebruikte ik dezelfde basis: een ronde stempel, met daarin hun naam en een dier dat ik bij hen vind passen. Het werd een gezellige laatste les waarin we yogabingo speelden (ja, dat bestaat echt! :>)
En ik kreeg zelf ook mooie cadeaus voor de baby en mij. Merci meiden!!
Maar het meest trots ben ik op deze opsteker: ik ben de liefste en leukste yogajuf ter wereld.
Zo!

 

 

 

 



 

 

 



 
 
 
 


 

 



 
 

2 comments: