Salut Stefanie

HAPPY EASTER

This Easter stamp was made for my mum, a True Treasure Hunter and Queen in Brocante stuff. I tried to make a stamp in vintage style.
First I found a hare on a old German postcard and then looked on the internet for some matching letters. Et voila!
We also tried some stamping on ribbon (from Action) that turned out quite funny with a hopping hare.
Can't wait to see my lovely nephews and nieces and daughter hopping in the garden trying to find some eggs on Easter Day.
HAPPY EASTER!

[NL]
Voor mijn moeder maakte ik onlangs een paas-stempel. Ze is een echte verzamelaar met een neus voor het vinden van mooie schatten en brocante spullen. Daarom wilde ik de stempel een beetje in een vintage stijl maken. Ik vond een oude Duitse prentkaart met een (paas)haas erop en zocht naar bijpassende letters op het internet. En samen vormden ze deze stempel! Bij de Action had ze wat rollen linnen gevonden en die hebben we ook gestempeld met de haas, die door scheef te stempelen een soort springbeweging maakt.
Ik kijk uit naar eerste Paasdag, we vieren dan mijn verjaardag en mijn lieve nichtjes en neefjes gaan met dochterlief op paasei-jacht in de tuin. HAPPY EASTER!







 

 

 

No comments:

Post a Comment