Salut Stefanie

WORKSHOP STEMPELS SNIJDEN IN DE FLOW KAS

Zaterdag 11 februari zijn mijn eerstvolgende workshops 'Stempels Snijden'. 
Op een wel heel mooie plek: namelijk de Flow Kas in de Snorfabriek in Utrecht.
Daar leer ik je eigen stempel te snijden, deel ik mijn opgedane stempelervaring van afgelopen zeven jaar en ga je naar huis met minimaal één (meestal lukt twee ook) eigen stempels.
Thuis kun je meteen verder met de gutsset en inkt die je meekrijgt na de workshop, samen met een fijne goodie bag van Flow!



Er is één workshop in de ochtend en eentje in de middag:

ochtend: 10.30 - 13.00 uur       TICKETS KOOP JE HIER
middag: 14.00 - 16.30  uur       TICKETS KOOP JE HIER

Nog maar een paar plaatsen vrij voor beide workshops!


Foto: Suzanne Paap 

Foto: Suzanne Paap


Astrid (Editor in Chief @ Flow Magazine) volgde vorig jaar een workshop bij mij en schrijft hier het volgende over: 
"Stempelen is eigenlijk niet het goede woord, mini-printjes maken past beter. Dat was voor mij de ontdekking toen ik een workshop bij Stefanie volgde, want met wat simpele materialen kun je heel makkelijk mooie afdrukken mamken, zonder grote draaipers of ingewikkelde linoleumsnedes. Verder is werken met zo'n gutsje ook een lekker rustig klusje, waar je al heel snel resultaat mee krijgt. Stefanie maakt zelf prachtige geboortekaartjes op deze manier voor haar studio. Juist omdat elke stempelafdruk weer anders is, en je tegenwoordig de mooiste kleuren inkt hebt (zelfs in fluor!) is stempelen een goede manier om snel dat handcraft effect te krijgen.
O ja, en nog een vooroordeel wegwerken: je hoeft er niet voor te kunnen tekenen. Er zijn altijd voorbeelden die je lekker na kunt maken."




Wil je meer lezen over mijn workshops? Check dit interview: 
http://www.flowmagazine.nl/people-we-want-to-meet/salutstefanie.html




No comments:

Post a Comment