Salut Stefanie

SALUT NIVE

 
Designing birth cards is a grateful job, I experienced over the past three years. An extra special moment is when the parents-to-be share the name they have in mind for their baby. I am mostly the first to know and that feels special. And I love it that people keep surprising me with new names!
I really love the name for this babygirl Nive.
Her big sis has a very nice name too. I happen to know that because I had to honour to design both of the cards :>) (read more on the card I designed for Sami if you like)

It's fun to continue certain elements of the first born on the card of the little brother or sister.
That happened to Nive's card as well. Sister Sami had a little bird and flowers on her card and we wanted to let that return oNive's card.
Nive has lovely poppies at the front and two little birdies meet each other at the back of the card. How sweet is that?
Icing on the cake were the seals for the envelopes :>) 

[NL]
Het ontwerpen van geboortekaartjes is een dankbare bezigheid merk ik al een paar jaar.
Wat het extra bijzonder maakt is dat ik vaak een van de eersten ben die de naam van de baby te horen krijgt.
Altijd een speciaal moment, omdat de ouders het dan voor het eerst hardop uitspreken met een ander erbij.
Wat me nog regelmatig verbaast is wat een leuke namen er blijven (bij)komen, die ik nog niet eerder heb gehoord. Zo ook voor dit kaartje voor baby Nive. Superleuke naam en hij is vorig jaar maar één keer gegeven in Nederland...aan haar! Tof dat ik haar kaartje mocht maken  :>)

Wat haar kaartje ook leuk maakte, is dat het een vervolg mocht worden op het kaartje van Nive's zus. Ik had namelijk ook voor baby Sami een kaartje ontworpen (zie en lees hier meer over Sami's kaartje als je dat leuk vindt). Het vogeltje en de bloemen onderaan werden herhaald, maar op een eigen manier. Zo kreeg het kaartje van Nive lieve klaproosjes onderaan de kaart en ontmoeten twee vogeltjes elkaar op de achterzijde van het kaartje. Lief toch?
De kers op de taart zijn de handgestempelde sluitzegels voor de enveloppen. :>)














No comments:

Post a Comment