Salut Stefanie

LUCKY LUCKY

That's how I feel!
I caught myself singing on my bike last week, when I headed to my work at Coffee Bru.
It's was one those moments that I realised I am very happy!
Quitting my job was an excellent choice :>)
I got myself three jobs in return that bring a nice balanced mix.
A mixture of working with children, being creative in creating my yogalessons for them, being creative in the stamps that I make, the joy and peacefulness in making stamps...and the vivicaty and social contacts at Coffee Bru.
I can't believe the lovely stamp commissions I receive. Recently I have been working on a couple of birth announcement stamps and cards. I will proudly present those soon on this blog.
Meanwhile a selfportrait that  I made for my portfolio book. It's a notebook with all my commissioned stamps in it. A happy & blessed Stefanie :>)

[NL]
Vorige week betrapte ik mezelf erop dat ik fluitend op de fiets naar mijn werk bij Coffee Bru zat.
Ik besefte me dat ik gelukkig ben! Mijn baan opzeggen is zo'n goede zet geweest. Ik ben nu ruim een jaar verder en heb er drie banen voor terug gekregen! Samen vormen ze een mooie mix. Werken en het contact met kinderen, creativiteit in het ontwikkelen van mijn kinderyogalessen voor hen, creativiteit in de stempels, de rust en plezier die stempels maken mij geeft...maar ook een stukje sociaal contact en fijne collega's bij Coffee Bru.
Soms kan ik gewoon amper geloven wat voor gave stempelopdrachten er binnen komen. De een na de ander! Afgelopen weken heb ik aan een paar geboortekaartjes mogen werken. Dat was altijd al een droom van me...en nu doe ik het ECHT! :>) Binnenkort post ik ze op mijn blog.
Ergens tussendoor maakte ik een zelfportretje, vond ik leuk om op mijn portfolio-noteboekje te stempelen! A happy & blessed Stefanie :>)











2 comments:

  1. Wat fijn dat het zo goed gaat! En wat maak je weer prachtige opdrachtstempels allemaal de laatste tijd, ik vind het leuk om te zien wat je allemaal kan(knap, die cirkelletters!!)

    ReplyDelete
  2. Thanks Ilse! Het is inderdaad erg gaaf dat ik mezelf blijf uitdagen en ontwikkelen door deze opdrachten!
    Steeds als ik denk dit was wel een pittige kan ik altijd weer eens grens verleggen :>)
    Lopen jouw workshops een beetje? Ziet er super uit hoe je het aanbiedt!

    ReplyDelete