Salut Stefanie

SALUT OLIVER

Voor Oliver maakte ik dit leeuwenkaartje op maat en was werkelijk een feestje om te mogen doen. Paar jaar eerder had ik de eer het kaartje van zijn grote zus te ontwerpen: Louelle.
Het was voor het eerst dat ik een kaartje maakte op dit langere formaat: 10 cm breed en 21 cm lang.
Ook maakte ik er voor het eerst kraamborrelkaartjes bij, we kozen voor een kraft kleurig kaartje voor een mooi en stoer contrast.
De okergele enveloppen staan super bij de gebruikte kleuren op het kaartje en hoe leuk zijn die sluitzegels met het leeuwenhoofdje?
De moeder in kwestie bevestigde het kraamborrelkaartje met een matching blauw touwtje en maakt daarmee het hele ontwerpfeestje af!

Ben je ook geintereerd in een geboortekaartje op maat?
In juli en augustus heb ik nog een paar plaatsen vrij voor geboortekaartjes op maat.
September zit inmiddels bommetje vol maar in het najaar vanaf oktober is nog volop plaats.
Voel je vrij om me te mailen voor meer informatie over de werkwijze en prijzen.

[ENGLISH]
Roar! A custom handstamped lion birth announcement for babyboy Oliver.
A few years earlier I had the honour to design his big sisters birth announcement: Louelle.
We stamped the lion not only on the birth announcement but also on a baby shower invitation and seals. Love the contrast between the card and the kraft paper baby shower invitation!
The size of the card is different from what I normally use, it's longer and slightly smaller: 10 x 21 cm. The card comes with a beautiful ochre yellow envelope and his mother put the icing on the cake with binding the two cards together in a matchy blue baker twines.

















1 comment:

  1. Hi Stefanie,

    Een vriendin van mij is zwanger. Ik mag voor haar ontwerpers benaderen voor het geboortekaartje. Heb je een offerte voor haar?

    Groet!
    c_van_Rooijen@Hotmail.com

    ReplyDelete