Salut Stefanie

KAARTEN TE KOOP

Last April I started a 100 Day Project on Instagram and decided to design one greetingcard design a day. I'm heading to the sixtiest design! And having so much with it I decided to have some designs printed. And guess what? They're now available online! In my very humble shop :>)


[NL]
Afgelopen april startte ik vrij impulsief een 100 dagen project op Instagram. Ik besloot om 100 dagen lang een kaart te ontwerpen. Als basis gebruik ik hiervoor stempels die ik zelf ontwerp en met de hand snijd.
Ben al ruim over de helft en heb er enorm veel plezier in!
Ik heb een paar ontwerpen uit dit project laten drukken en deze kaarten zijn vanaf nu online te koop in mijn zeer bescheiden kaartenwinkeltje!
De kaarten zijn enkelzijdig en op mooi 300 grams Conqueror VergĂ© papier gedrukt. 

1 comment: