Salut Stefanie

MY LITTLE SHOP IS OPEN

So many ideas, no so many time when you're just a 'one woman show'. :>)
One of my plans for 2016 is working on a new website with a webshop, but that takes some time and money...
In the meantime more and more people kept asking if my things are for sale, so I have opened a little shop on Tictail as a temporary solution.
I am afraid its in Dutch for now. If you see something you like in the shop and you do not live in the Netherlands: please send me an email with the wished item(s) and I will help you from there on.
salut[at]salutstefanie.nl
You can find handstamped cards, my new star sign series, and some handstamped textile. Enjoy!

http://salutstefanie.tictail.com

[NL]
Zo veel plannen en ideeen, maar tijd te kort, dat is een beetje mijn uitdaging als zelfstandige. Dit jaar zou ik graag een mooie site willen laten bouwen met daarin een webshop gedeelte, maar zoiets kost best veel tijd en geld...Daarom heb ik in de tussentijd een andere oplossing voor de personen die graag mijn handgestempelde items zouden willen kopen. Een tijdelijke webshop op Tictail.
Voor nu kun je alleen met Paypal betalen, maar overmaken per bank kan ook. In het laatste geval kun je me mailen en de gewenste item(s) doorgeven en stuur ik je een factuur. salut[at]salutstefanie.nl
Enjoy!

http://salutstefanie.tictail.com















No comments:

Post a Comment