Salut Stefanie

SALUT JIKKE


This birthcard was specially designed for babygirl Jikke.
Jikke has an older brother and sister and all three of them play their part on the card...its a cosy pile of their favourite soft toys.
The dachshund is her brothers favourite, the bunny her sisters.
And the little goose is waiting for Jikke to become her favourite.
Carving the stamp of the pile was quite a challenge and took me a long time. But I nailed it (phew). 
I'm so grateful to experience the complete process from pencil sketches, to carving the stamps and stamping a pile of cards.
It feels like working on a present and I love to deliver it as a present.
It was a pleasure and I wish you a happy life in this lovely family Jikke!  :>) 

[NL]
Dit geboortekaartje ontwierp ik speciaal voor Jikke.
Jikke is als derde kind geboren en heeft een oudere broer en zus die ook een rol mochten spelen op de kaart. In de vorm van hun favoriete knuffels! Zo bouwde ik een stapel van een ribfluwelen tekkel, een lang gestippeld konijntje en een lief gansje. Het gansje in afwachting om Jikke's favoriete knuffel te mogen worden! De stempel van de dierenstapel was enorm bewerkelijk en kostte me flink wat tijd. Ik geloof niet dat ik eerder zo lang over een stempel heb gedaan. Maar gelukkig met gewenst resultaat!
Het is elke keer weer zo mooi om het hele proces van het geboortekaartje te mogen doen en mee te maken. Van de potloodschetsen tot de uitwerking met het snijden van de stempels en het stempelen van de stapel kaarten. Het voelt echt als een cadeautje dat wat ik af mag leveren.
Jikke, ik heb het kaartje met veel plezier voor je ontworpen en wens je een mooi leven toe in dit fijne gezin! :>)





















No comments:

Post a Comment