Salut Stefanie

FLY ME TO THE MOON

I love looking at the moon.
Recently I was drawing some moon faces and AnnA joined me. I really loved her version of the moon, so I made a stamp of it.
And now our son Olan is the new proud owner of custom stamped  PJ shirt with the moon and some stars. [AnnA is very keen on her Frozen PJ's, so she didn't want one...]

[NL]
Ik ben gek op de maan en kijk best vaak naar haar.
Een aantal weken geleden tekende ik wat maangezichtjes en deed AnnA met me mee.
Ik vond die van haar zo leuk dat ik er een stempel van maakte. En vond de stempel leuk voor op een pyjama [AnnA woont zo ongeveer in haar Frozen nachtjapon, die dus wilde er geen een...] 
Dus nu is haar broertje Olan de trotse eigenaar van zijn eigen maan pyjama shirt met sterren!








No comments:

Post a Comment