Salut Stefanie

BIRDS


Two years ago I made my first handstamped birth announcement card and I am so proud that I can do this as my job! 
It is not always easy, but hey, nothing is :>) and I really feel grateful. 
Next to the stampcarving I have always loved drawing and painting, and sometimes try to do some of that in my spare time. But there is so little...
That's why I treated myself to a lovely illustration workshop recently (more about that in another blogpost!). When I was trying to find my favourite brushes I came across a little bird.
A bird that I made for my first birth announcement card ever: for my daughter AnnA.
I hadn't discovered the stamps yet, so the card is not handstamped, but I am still very proud and happy with it. I realised I had made quite a few birds since then and thought it would be nice to gather them in a blogpost. 
Starting off with AnnA's birdie, which is drawn with watercolour, a fineliner and even embroidery. 

[NL]
Twee jaar geleden ontwierp ik mijn eerste geboortekaartje die ik met de hand stempeld. Ik ben nog steeds ongelooflijk dankbaar dat ik dit vandaag de dag als baan kan doen. Natuurlijk het is niet altijd even makkelijk, maar dat hoort erbij. Naast het stempels maken heb ik altijd al van tekenen en schilderen gehouden en heel soms probeer ik dat nog te doen in mijn spaarzame vrije tijd. Onlangs zag ik een inspirerende illustratiecursus en besloot ik mezelf hierop te trakteren. In een andere blogpost zal ik daar wat meer over vertellen. Toen ik aantal weken geleden op zoek in de berging ging naar mijn favoriete waterverf en penseeltjes stuitte ik op een vogeltje. Dat vogeltje was ooit het begin van mijn geboortekaartjes! Ik maakte het voor het kaartje van mijn dochter AnnA. Ik maakte toen nog geen stempels, maar ik ben nog altijd erg blij en trots op haar kaartje.
Ik besefte dat ik afgelopen jaren best wat vogeltjes heb ontworpen en tot stempel heb gemaakt, dat deed me besluiten om ze eens te verzamelen in één blogpost. 





























2 comments:

  1. super tof!
    Ik maakte ook al een paar ontwerpen voor hand-gestempelde kaartjes.
    Er zijn er weer twee op komst, toch leuk en net dat beetje anders! :)

    ReplyDelete
  2. Tweet tweet, wat een mooie verzameling.
    Mijn stempelgutserij ligt even stil. Komt wel weer....
    Als ik vaak genoeg bij jou kijk, krijg ik vast inspiratie :-)

    ReplyDelete