Salut Stefanie

de WASLIJN

Recently I had the honour to design a logo for an event called 'de Waslijn'. (clothesline).
The idea is swapping (vintage and design) clothes.
You bring some good pieces and swap them for some other brought items! It's clothing, shoes, bags and accessoiries.
The next edition is on 26 May in the Tolhuistuin, Amsterdam Noord. From 13 - 17 h.
You can register yourself via their Facebook page.

Some of the editions will be for kids clothing too, therefore I also made a seperate '& Kids' Stamp that can be used with the Waslijn stamp.
I love the tiny stamp that will be used on pincers.
When I made these stamps, I couldn't resist...and stamped a romper as a surprise for them. :>)

So...got some good clothing left? Have a look on their FB page!

|NL|
Onlangs mocht ik een leuke stempel ontwerpen voor 'de Waslijn'.
Dit is een initiatief van twee ondernemende dames die graag events organiseren waarbij ze mensen met elkaar verbinden. In dit geval: vrouwen met een passie voor vintage en design kleding!
De eerstvolgende editie van de Waslijn is zondag 26 mei in de Tolhuistuin in Amsterdam Noord.
Van 13 tot 17 uur.

Je kunt meedoen door je aan te melden voor het event via Facebook.
Sommige edities van de Waslijn zal ook voor kinderkleding zijn daarom ontwierp ik ook een '& Kids' stempel, die erbij gestempeld kan worden.
De kleinste stempel vond ik geweldig, deze wordt namelijk gebruikt op...wasknijpers!
Toen ik de stempels maakte kon ik het niet laten om als verrassing een romper te bestempelen met textielinkt. :>)

Dus...heb je nog wat mooie kleding over en zin om te ruilen? Meld je dan gauw aan!


 










6 comments:

  1. Wat een ontzettend leuk ontwerp die waslijn. En idd ook leuk om een wasknijperstempel voor dit initiatief te maken!

    ReplyDelete
  2. super leuk, ook een leuk logo! :)

    ReplyDelete
  3. Leuke opdracht en erg leuk uitgevoerd.Hoe houden jullie de garve rond het model zo mooi schoon? Bij mij komt het bij de eerste proefdruk al rond het ontwerp onder de inkt te zitten en ik krijg het er nooit allemaal van af.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ik snijd behoorlijk veel (diep) weg om het ontwerp heen. Als ik bij een proefdruk inkt zie om ontwerp heen snijd ik dat ook meestal weg.
      En wat ook echt helpt is je stempel in te kleuren met je inkt, ipv de stempel op inktkussen te drukken. Dus stempel in je ene hand en dan inktkussen in je andere hand en dan 'in kleuren'. Houd je stempel een stuk schoner omdat je zo kunt zien waar je de inkt smeert :-)

      Delete
  4. Weer een prachtig ontwerp! Heel leuk gedaan, chapeau.

    ReplyDelete
  5. Mooi gemaakt, Stefanie. Wat een leuk initiatief, de waslijn, en wat geweldig dat jij daar deze stempel voor mocht maken!

    ReplyDelete