Salut Stefanie

STEMPELWORKSHOP 19 SEPTEMBER

Jaaa,ik ga weer van start met het geven van stempelworkshops!
Eerstvolgende datum in september is vrijdagavond 19 september bij Coffee Bru in Amsterdam.
Een heerlijke plek met gegarandeerd lekkere thee en koffie tijdens de workshop :>)
Er zijn in totaal 8 plaatsen beschikbaar, opgeven kun je per mail doen naar srijs[at]xs4all.nl
Meer informatie over de stempelworkshops vind je hier.

Ik geef desgewenst ook workshops bij jou thuis of andere gewenste locatie. Of als activiteit van kinderfeestje (va 8 jaar) of vrijgezellen feestje...Heb je vragen? Voel je vrij mij een mailtje te sturen.

Verder ben ik ook bezig met een andere locatie in Amsterdam waarbij ik eens een workshop op zondagmiddag wil organiseren. Ik zie het al helemaal voor me met de herfst voor de deur.
Lekker knus binnen stempels maken op een rainy sunday afternoon...
Keep u posted!

Groetjes Stefanie

No comments:

Post a Comment