Salut Stefanie

LOTS OF LOGOS

Time for a fresh post on logostamps that I carved last year. Quite a compilation! :>) 
Handcarved logos have that little extra in their prints. The imperfect carved lines make them come alive. Most of my customers use their logostamp on paper coffee cups, envelopes and parcels, labels, muslin bags, and cards (think of gift cards, business cards or compliment cards, or even postcards!).
The stamps that I carve come with an inkpad and a matching muslin bag to storage your stamp.
Thinking of your own logostamp? Do not hesitate and feel free to contact me!
salut(at)salutstefanie.nl
Enjoy the compilation! :>) 

[NL]
Hoog tijd voor een nieuwe post over logostempels. Ik sneed er behoorlijk wat vorig jaar en daarom hierbij een compilatie :>) 
Handgesneden logo's hebben naar mijn mening nét even wat extra's als je ze vergelijkt met een strak gelaserde stempel. Juist door de imperfecte lijnen geeft het de stempel in de afdruk wat meer leven, een wat meer grafisch beeld.
Gelaserde stempels zijn wel perfect als je veel (kleine) tekst erop wilt hebben, daar kan ik weer niet tegenop snijden met de hand.
De meeste mensen die bij mij een logostempel bestellen gebruiken die voor paper coffee cups, enveloppen, postpakketjes, labels, stoffen zakjes (bijv voor sieraden) of voor op cadeaubonnen en kaarten (postcards, visitekaartjes of compliment kaartjes).
De stempels die ik snijd lever ik af met een inktkussen en een bijpassend bewaarzakje.
Denk jij wel eens over een eigen logostempel? Voel je vrij om me hierover te benaderen!
salut(at)salutstefanie.nl
Veel plezier met het overzicht hieronder! :>)
















































No comments:

Post a Comment