Salut Stefanie

BIRTHDAY PRESENTS


My niece loves Ever After High. So I wanted to make her her own namestamp with the Ever After logo. Normally I don't do this, because I love to design my own stamps and of course because of copyright.  But I thought I could make an exception for my niece to surprise her!
Her brother's birthday is one month later and I wanted to surprise him with his own Mini Cooper-stamp, from a sketch he made himself. He immediately recognised his own drawing :>)
I surprised my Steph this year with his own portrait stamp, drawn by our four year old daughter.
And last but not least, I made my lovely aunt a rose stamp to celebrate her 80th birthday. She's still as beautiful as a rose!

[NL]
Mijn nichtje is gek op Ever After High. Zo blijf ik een beetje bij, want ik had er nog niet eerder van gehoord. Ik wilde haar verrassen door haar eigen naamstempel te maken met het logo van Ever After.
Eigenlijk doe ik dat nooit, omdat ik het leukst vind om mijn eigen stempels te ontwerpen, en ook ivm copyright. Maar ik vond dat ik best eens een uitzondering kon maken.
Haar broer is een maand later jarig en ik wilde hem verrassen met een eigen Mini Cooper stempel. Hij had een mooie schets getekend van een Mini die mijn broer me doorstuurde. Zo leuk toen hij het openmaakte, hij zag meteen dat het zijn eigen schets was en was helemaal verbaasd!
Tot slot maakte ik ook een rozen stempeltje voor mijn tante die deze zomer 80 werd. Je zou het haar niet geven, ze is nog net zo prachtig als deze bloem!






















1 comment: