Salut Stefanie

WORKSHOP RESULTS

We had a fun workshop stampcarving at Coffee Bru last Friday, beautiful work was done.
Sometimes its hard to believe its their first stamp they produce!
I forgot to bring my camera but lucky me...one of the participants had brought a very good one and made some cool pics.
So the picture credits go to Jeffry Bakker, thanks man! :>)
And now...s h o w t i m e !

|NL|
Het was een geslaagde workshop bij Coffee Bru afgelopen vrijdag. Mooie stempels werden gemaakt en ik vind het soms maar lastig te geloven dat het de eerste stempels ooit zijn die ze maken.
Helaas was ik mijn camera vergeten, maar had ik geluk!
Een van de deelnemers had een hele goede bij zich en was niet te beroerd om een paar kiekjes te schieten en mij door te mailen. Dank je wel en de fotocredits gaan naar jou, Jeffry Bakker!
En nu: s h o w t i m e !








 


 

1 comment:

  1. Leuk om te zien wat het allemaal oplevert! Moet voor jou ook bevredigend zijn.

    ReplyDelete