Salut Stefanie

S i n t e r k l a a s


Yesterday's yoga lesson was all about Sinterklaas! Really happy that I can use my stamping skills in my yoga lessons for children. Every class ends with a creative part. And this time I made a game called 'kwartet' in Dutch. Was quite a lot of work but really worth it when they opened the presents...
They could'nt believe I made the stamps my self. Of course they had the honour to finish of the cards by drawing the right picture on the cards. At the last pics you see some results!

NL
Gister gaf ik een leuke yogales met als thema Sinterklaas. Ik merk dat het superhandig is dat ik zelf stempels kan maken en ze goed van pas komen tijdens mijn kinderyogalessen!
Elke les eindigt met een creatief gedeelte. En ik wilde graag een Sinterklaas kwartet maken.
Dus had ik een paar categorieen gemaakt: zwarte piet, sinterklaas, stoomboot, cadeaus en snoep.
De stempels zelf maken was snel gedaan...maar toen nog 20 kaarten per kind stempelen x 10 kinderen... Veel werk, maar het was het waard!
Ze konden het niet geloven dat ik de stempels zelf had gemaakt. Aan de kinderen was het de eer om op elke kaart de juiste tekening te maken met het juiste woord.
Mooi detail: ze pakten allemaal hun eigen kaarten aan het einde weer netjes in in het cadeaupapier, zo zuinig waren ze er mee! Zie de laatste foto's van een paar resultaten van de kwartetspellen.
Namaste!










No comments:

Post a Comment