Salut Stefanie

O l d L o v e

Last week I had my first try in crochet...and I love it.
It was Pinterest that made me decide that I wanted to learn it, so many lovely things!!
So now I'm making my crochet miles. So far I made a scarf for my little AnnA's doll,  a scarf for AnnA. And some accessories...a little star, flowers, circles, and a butterfly.
Show you when I'm ready to... :>)
I'm learning it via YouTube movies and lovely blogs, mainly found thanks to Pinterest.
It is amazing what you can find on tutorials, try it yourself!
So while browsing on YouTube I bumped into an old love of mine...knotted friendship bracelets.
I couldn't resist to make some myself, it' s so easy!
As a eleven year old girl I was taught how to make them by a Greek girl during a holiday. Kind of nostalgy :>)
 
NL
Vorige week voor het eerst een haakpoging gedaan. Ik vind het hartstikke leuk!
Ik zag zoveel mooie gehaakte dingen voorbij komen op Pinterest dat het begon te kriebelen om zelf te kunnen. http://pinterest.com/salutstefanie/h-oo-k-e-d/
Nu ben ik een boel haak kilometers aan het maken, steken aan het oefenen. Tot nu toe heb ik een colsjaaltje gemaakt voor AnnA's pop, een colsjaal voor AnnA, en heb ik er een voor mezelf op het oog. En heb ook wat kleine dingen geprobeerd, zoals een sterretje, bloem, en een vlinder.
Laat het je zien als ik er klaar voor ben ;>)
Ik leer het via YouTube, via Tutorials. Echt heel handig en je vindt er zoveel!!
Terwijl ik op YouTube aan het zoeken was stuitte ik ook op een oude liefde...het knopen van armbandjes.
Ooit als elfjarig meisje geleerd op een vakantie van een Grieks meisje. Ik moest het gewoon weer even proberen! Leuk om te doen en soort van nostalgie :>)

V i s m o t i e f


H a r t j e
 















No comments:

Post a Comment