Salut Stefanie

MEET ME AT THE MAKER MARKET

Aanstaande zondag 28 januari sta ik van 12.00 tot 17.00 uur op The Maker Market in De Hallen (Amsterdam).
En natuurlijk neem ik al mijn dieren mee: de alfabetposter, de alfabetkaarten (zo leuk om een naam mee te vormen!), de coole pins...Perfecte cadeautjes met veel aandacht gemaakt.

Ook heb ik weer een paar stempelpakketten gemaakt, dus die zijn ook weer verkrijgbaar! Kun je lekker zelf aan de slag met het snijden van stempels.
Verder kun je naar hartenlust kaarten kopen die je de rest van het jaar met plezier kunt versturen en je handig bij elkaar houdt in een leuk kaartendoosje.
Zie ik je daar?

PS: Nog een leuke tip :>)
De posters worden in een stevige verpakking meegegeven zodat je het veilig kunt vervoeren.
Geef je de poster cadeau? Ik stempel als je het leuk vindt de naam van de ontvanger op de verpakking.










No comments:

Post a Comment