Salut Stefanie

SALUT MIJS

Mijs was born just before spring started.
Her parents were in love with a design of  a bunny stamp I had made before.
We used this bunny for Mijs' card too and played around with the options and positions of the name and ended up with the bunny standing on the name.
We used celadon green for Mijs'name in combination with grey greenish colour for the bunny and a hint of pink. Love the result. Thanks Mijs and your parents: I wish you all the luck together! 

[NL] 

Net voor de lente werd Mijs geboren. Een van de dingen die ik heel leuk vind bij het ontwerpen van kaartjes dat ik nog altijd verrast word met namen die ik nog niet eerder heb gehoord.
Mijs is zo'n naam, en extra bijzonder omdat het met een lange IJ wordt geschreven. 
Voor  Mijs mocht ik een geboortekaartje ontwerpen. Haar ouders waren gevallen voor een ontwerp van een konijnenstempeltje en deze hebben we dan ook terug laten komen op het kaartje van Mijs. Vervolgens speelden we met de positie van het konijntje in combinatie met de naam.
Het werd op de naam, wat een leuk effect geeft.
De naam werd gestempeld in het celadon groen, het konijntje in groengrijzige teint en het hartje mocht in het roze. Superlief en fris resultaat!
Dank je wel Mijs, ik wens jou en je ouders veel geluk toe! 

















No comments:

Post a Comment