Salut Stefanie

HELLO KITTY


Sorry, couldn't help the heading :>) It's a different Kitty than the kitty cat. 
It's a namestamp that Natasja asked me to design for her friend.
She wanted to give an unique present, and I think she did with this stamp.
They swim together, so that became a fun element for the stamp.
Love commissions like these, thanks Natasja!

[NL] Ok, beetje flauwe titel, maar het was een inkoppertje ;>) 
Het is in dit geval een naamstempel dat Natasja mij vroeg te maken voor haar zwemmaatje. Ze was een tijdje op zoek naar een uniek cadeau en kwam via via bij mij terecht. Superleuke opdrachten vind ik dit, op zoek naar de elementen die in de stempel terug moeten komen. Het zwemmen vonden we allebei leuk om met een knipoog terug te laten komen, vandaar de duikbril en de snorkel die haar naam uitademt. En ik kreeg een foto van Kitty, daar probeer ik dan bepaalde kenmerken van de persoon mee te vangen. We waren allemaal blij met de stempel, thanks Natasja!

from pencil sketch...

...to stamp






No comments:

Post a Comment