Salut Stefanie

EMMA's BIRTHDAY PRESENT

AnnA was invited to Emma's birthday party. Emma is her friend from the nursery and she turned 3 years old recently. AnnA liked the idea of giving a stamp to Emma, but wasn't too sure about the big pink ink pad, in fear of not having her own pink ink pad any more.
But when I showed her some more inkpads that we have here at home, she was okay with it.
She wanted to stamp her own (of course!) penguin card for Emma and 'wrote' a note on it.
For the stamp I went for a girly cat, can't really go wrong with a three year old girl who loves Hello Kitty and Pink :>)

[NL]
AnnA had vorige week haar eerste feestje van vriendinnetje Emma van de crèche.
Emma werd drie jaar en ik wilde een stempel voor haar maken als cadeautje.

Dat vond AnnA een goed idee, maar de roze inkt die ik daarbij wilde geven niet.
Eenmaal overtuigd dat we hier thuis nog genoeg (roze) inktkussens hadden stemde ze toe. 
Zelf wilde ze graag een kaart voor Emma maken van haar pinguïn stempel en zelf wat opschrijven.
Ik maakte een naamstempel met een meisjespoes erbij, zit meestal wel goed als je weet dat het meisje in kwestie van roze en Hello Kitty houdt! :>)


 




 



5 comments:

  1. wat een leuk idee als cadeau. welke inkt gebruik jij om op textiel te drukken?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hai Karen, thanks!
      My all time favourite voor textiel is nog altijd met stip op 1 Versacraft. Ik heb de print op het tasje met Versacraft inkt gestempeld en de inkt die ik er als cadeau bij heb gedaan is Colorbox.

      Delete
    2. PS: doordat driejarige nog best kleine handen hebben, heb ik de stempel op een dikke kurkblok gelijmd, geeft lekker mee bij het stempelen, en houdt makkelijk vast in een kinderhand. :-)

      Delete
    3. Ja, heel slim! En dank je, ga toch ook eens de stap zetten naar stempelen op textiel.

      Delete