Salut Stefanie

L e t 's d o S o m e G a r d e n i n G

What a lovely garden my friend Nora has...it was her birthday last week and because see grows her own v e g g i e s I thought it would be fun to make some personal tags to show that the veggie is from her garden...
It reminded me though that it really is about time that we pimp our own humble garden...
Let's do some gardening...!

Wat een geweldige (moes)tuin heeft mijn vriendin Nora! Vorige week vierde ze haar verjaardag en ik vond het wel toepasselijk om wat labeltags te maken die ze aan haar eigen geteelde groenten en fruit kan hangen. Toen ik naar mijn eigen bescheiden tuin keek besefte ik dat die hoognodig aan een opknapbeurt toe is...
Let's do some G a r d e n i n g..! <3

Some Apple Tags

Matching Green if you look closely enough!

The StamP i made, it says: from Nora'S Garden



And This is How the Stamp worked Out





No comments:

Post a Comment